ВАКАНСІЇ

Актуальні вакансії компанії:

BTL-менеджер (Київ)

Вмієш ставити цілі і досягати результату? Любиш різноманітні й цікаві завдання?
Тоді чекаємо тебе в своїй команді!

Чим ти будеш займатися?

1. Організацією «під ключ» спеціальних заходів, спрямованих на стимулювання збуту:
A. трейд активації по просуванню товарів, бренду, спрямовані на залучення нових покупців і утримання існуючих:

  • Святкове відкриття пекарень (20-40 – до кінця року)
  • Акції в ФС
  • Бізнес конференції
  • Виставки Франчайзингу
  • Ед-хок проекти: Е-Спорт
  • Літні виїзні свята: Atlas weekend, ArtPlatforma

B.Внутрішні і зовнішні івенти для співробітників: конференції, свята, ділові заходи для партнерів: конференції, круглі столи, зустрічі.
2.Координацією внутрішніх процесів (організація виписки, логістики продукції / витратних матеріалів / ПОСМ / обладнання) і контроль роботи агентств (БТЛ і пр-во, монтаж обладнання).

Ми гарантуємо:

  • можливість користуватися всіма перевагами офіційного працевлаштування згідно КЗпП України;
  • гідну оплату Вашої праці;
  • цікаві та різноманітні завдання;
  • можливість рости і розвиватися як професійно так і особистісно!

ЦІКАВО? Тоді надсилай СВОЄ РЕЗЮМЕ ПРЯМО ЗАРАЗ!

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Архітектор-дизайнер (Київ)

В свою команду шукаємо професіонального і кваліфікованого архітектора-дизайнера!

Ми гарантуємо:

  • можливість користуватися всіма перевагами офіційного працевлаштування відповідно до КЗпП України;
  • гідну оплату Вашої праці;
  • сучасний, крутий, світлий і затишний офіс, в якому є всі зручності для роботи;
  • у нас керівники як старші брати, які дають мудрі поради і допомагають.

Наш кандидат:

  • знає положення, інструкції та інші нормативні документи ІСМ;
  • знає і вміє працювати з сучасними технологіями графічного дизайну;
  • вміє розробляти макети рекламної продукції, POS матеріалів;
  • знає і вміє працювати в наступних програмах: AutoCad, CorelDraw, Adobe Photoshop, Exel, Power Point, програми для 3D графіки.

Що ти будеш робити?

  • розробляти макети зовнішнього і внутрішнього оформлення пекарень;
  • розробляти дизайн-проекти пекарень «під ключ»;
  • працювати з підрядними організаціями;
  • виконувати додаткові завдання від керівника в рамках формування дизайн-проектів.

Хочеш в крутий проект? Тоді відправляй своє резюме прямо зараз!

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Керівник логістичного підрозділу (Бровари, Київ).

Нашій команді необхідний професіонал складської і транспортної логістики.
Якщо впізнали себе, швидше надсилайте своє резюме!

Наші вимоги:

  • досвід роботи на аналогічній посаді;
  • наявність власного авто та можливість використовувати його в робочих цілях.

Ваші задачі:

  • адміністративне і оперативне управління підрозділом;
  • складання маршруту, випуск та контроль руху авто за встановленим маршрутом;
  • контроль залишку ТМЦ (облікового і фактичного) на підрозділі.

Тоді ми пропонуємо:

  • можливість користуватися всіма перевагами офіційного працевлаштування;
  • прозору систему мотивації;
  • своєчасну виплату заробітної плати (2 рази на місяць);
  • компенсацію палива;
  • можливість розвиватися як професійно так і особистісно!

НАДСИЛАЙТЕ СВОЄ РЕЗЮМЕ і деталі зможете дізнатися на співбесіді!

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Водій-експедитор (Бровари)

В нашу дружню команду шукаємо водія-експедитора.

Наш кандидат:

  • має водійське посвідчення категорії С;
  • має досвід роботи і знання регіону;
  • відповідальний, уважний, чесний.

Чим Ви будете займатися:

  • перевезенням і доставкою продукції зі складу по торговим точкам – згідно маршруту;
  • завантаженням / розвантаженням продукції;
  • працювати з накладними.

Ми пропонуємо:

  • стабільну і своєчасну виплату заробітної плати;
  • п’ятиденний робочий тиждень;
  • місце роботи: с. Квітнева, вул. Гоголівська, 1А, склади RLC

Цікаво? Тоді ТЕЛЕФОНУЙ ПРЯМО ЗАРАЗ!

063 040 85 63 Зубейко Марина

Менеджер з розвитку (Київ)

Якщо ти енергійний, товариський, настільки активний, що сидіти на місці – це не твоє, тоді ми чекаємо тебе в нашій команді!

Наш кандидат:

  • має досвід роботи в розвитку (відкриття ТТ)
  • розуміє принципи функціонування франчайзингової мережі;
  • має досвід і вміє спілкуватися на рівні власників бізнесу і керівників компанії;
  • готовий до відряджень;
  • має власний автомобіль і може використовувати його в робочих цілях.

Чим ти будеш займатися:

  • пошуком нових партнерів для відкриття пекарні по франчайзингу (територія України);
  • проведенням переговорів з партнерами;
  • підписанням договорів співпраці;
  • взаємодіяти з відділами компанії в процесі відкриття пекарні;
  • супроводом партнерів по повному процесу відкриття (від пошуку до офіційного відкриття)
  • планувати розвиток території.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування з першого дня роботи;
  • гідну заробітну плату;
  • корпоративний мобільний зв’язок;
  • компенсацію палива, амортизація авто;
  • можливість розвитку і кар’єрного зростання.

Цікаво? ТОДІ ВІДПРАВЛЯЙ СВОЄ РЕЗЮМЕ ВЖЕ ЗАРАЗ! 

З питань працевлаштування, телефонуйте:

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Менеджер із супроводу (Київ)

Не з чуток знаєш що означає домовитися з усіма і проконтролювати кожного? Вмієш складати і читати технічні завдання? Тоді ти той, хто нам потрібен!

Наш кандидат:

  • має досвід роботи в тех.відділі (від 3 років) і вміє взаємодіяти з підрядними організаціями;
  • вміє складати, читати і аналізувати технічні завдання;
  • має досвід роботи і розуміє принципи функціонування франчайзингової мережі (бажано).

Чим ти будеш займатися:

  • шукати підрядні організації (ремонт, реклама, меблі і т.д.);
  • взаємодіяти з підрядними організаціями (погоджувати розрахунки, контролювати виконання робіт);
  • приймати виконані роботи – виїжджати на ТТ (по Україні);
  • складати, читати і аналізувати технічні завдання.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України з першого дня роботи;
  • гідну оплату твоєї праці;
  • сучасний, крутий, світлий і затишний офіс, в якому є все для зручності роботи;
  • корпоративний мобільний зв’язок;
  • можливість розвиватися і рости.

Цікаво? ТОДІ ВІДПРАВЛЯЙ СВОЄ РЮЗМЕ ВЖЕ ЗАРАЗ! 

З питань працевлаштування, телефонуйте:

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Перекладач угорської мови

Для безперебійної комунікації з головним офісом в Угорщині шукаємо ПЕРЕКЛАДАЧА УГОРСЬКОЇ МОВИ!

Розглядаємо кандидатів на повну або часткову зайнятість по всій Україні!

Наш кандидат:

  • знає угорську мову вище середнього рівня;
  • завжди на зв’язку і може в будь-який момент допомогти нам зрозуміти іноземних партнерів;
  • пунктуальний і відповідальний.

Чим Ви будете займатися:

  • усним синхронним перекладом на переговорах, зустрічах, нарадах;
  • письмовим перекладом вхідної / вихідної документації.

 Ви перекладач І чи ІІ категорії?

Чи маєте досвід усного та письмового перекладу від 3-х років?

Тоді НАДСИЛАЙТЕ СВОЄ РЕЗЮМЕ ВЖЕ ЗАРАЗ!

З питань працевлаштування, телефонуйте:

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Комірник (смт.Козелець)

Якщо Ви впевнені, що зможете забезпечити безперебійне і ефективне функціонування складу ТМЦ, тоді чекаємо Вас у своїй команді!

Наш кандидат:

  • відповідальний;
  • без шкідливих звичок;
  • чесний, пунктуальний, порядний.

Чим Ви будете займатися:

  • обліком ТМЦ, прийомом, збереженням сировини, його розміщення з урахуванням, оформлення відповідної документації;
  • комплектацією, розфасовкою, пакуванням та підготовкою ТМЦ для видачі в відділ виробництва;
  • навантажувально-розвантажувальними роботами;
  • брати участь в інвентаризації.

Ми пропонуємо:

  • змінний графік;
  • своєчасну виплата заробітної плати;
  • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • харчування продукцією власного виробництва;
  • доставка корпоративним транспортом.

Цікаво? Телефонуй ПРЯМО ЗАРАЗ!

063 040 85 95 Оксана

Менеджер із закупок (смт.Козелець)

В нашу команду потрібна людина, яка буде своєчасно забезпечувати необхідною сировиною виробництво для його безперебійної роботи.

Наш кандидат:

  • ​має вищу освіту (кваліфікація спеціаліст/магістр);
  • має досвід роботи від 1-го року;
  • має навики роботи впрограмі 1С .

Чим Ви будете займатися:

  • розрахунком потреб в сировині, контролювати залишки сировини;
  • працювати впрограмі 1:С версія 8;
  • моніторити і шукати постачальників, проводити переговори зними;
  • брати участь у підготовці переддоговірної документації, необхідної для подальшого укаладання угоди;
  • брати участь у підготовці претензій допостачальників, які порушили умови договірних відносин.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;
  • своєчасну виплату заробіної плати;
  • харчування продукцією власного виробництва;
  • доставку дороботи корпоративним транспортом;
  • комфортний графік роботи: пн/пт з30 до 17.00.

Цікаво? Телефонуй ПРЯМО ЗАРАЗ!

063 040 85 95 Оксана

Менеджер з обслуговування мережі HoReCa (Київ)

Якщо ти активний, енергійний, комунікабельний і можеш знайти підхід до будь-кого, тоді чекаємо тебе в своїй команді!

Наші вимоги:

  • досвід роботи з каналом ХоРеКа, АЗС;
  • наявність власного авто та можливість використовувати його в робочих цілях.

Ваші завдання:

  • аналізувати ринок: конкуренти, роздрібні мережі і.тд.;
  • проводити переговори з «ЛПР» в мережах;
  • розширювати ринок збуту продукції;
  • проводити переговори про реалізацію продукції;
  • підписувати договори на поставку продукції;
  • супроводжувати ключових клієнтів, розширювати асортимент;
  • нести відповідальність за терміни дебіторської заборгованості.

Тоді ми пропонуємо:

  • можливість користуватися всіма перевагами офіційного працевлаштування;
  • прозору систему мотивації;
  • своєчасну виплату заробітної плати (2 рази на місяць);
  • компенсацію палива і амортизацію авто;
  • можливість розвиватися як професійно так і особистісно!

ВІДПРАВЛЯЙТЕ СВОЄ РЕЗЮМЕ і детальну інформацію зможете дізнатися на співбесіді!

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

Інженер сервісного обслуговування (Київ)

У свою круту команду запрошуємо висококваліфікованого фахівця з ремонту та обслуговування пічного обладнання!
Ми гарантуємо:

  • офіційне працевлаштування згідно КЗпП України з першого дня роботи;
  • своєчасну виплату заробітної плати;
  • комфортний графік роботи (з 8:30 до 17:00);
  • корпоративний мобільний зв’язок;
  • проїзний на всі види транспорту.

Що потрібно буде робити:

  • виконувати установку, заміну, ремонт пічного обладнання на торгових точках;
  • виявляти потребу в запчастинах, матеріалах, інструментах та робити своєчасні заявки;
  • аналізувати причини виникнення несправностей відповідно до технічних норм;
  • виконувати прямі доручення керівництва.

Наші вимоги:

  • досвід роботи сервіс-менеджером, менеджером з обслуговування (бажано);
  • знання основ електроніки і механіки;
  • вміння проводити ремонт електричного обладнання;
  • готовність до відряджень.

НАДСИЛАЙТЕ СВОЄ РЕЗЮМЕ і деталі зможете дізнатися на співбесіді!

hr@bfi.com.ua

063 040 85 63 Зубейко Марина

З питань працевлаштування, телефонуйте:

Марина Зубейко 063 040 85 63

hr@bfi.com.ua

Продукція

Кожен день майже 2 мільйони людей купують випічку FORNETTI. Йдучи назустріч нашим покупцям, ми постійно оновлюємо асортимент нашої продукції.

Франчайзинг

Стаючи партнером FORNETTI, Ви стаєте частиною глобального бізнесу і отримуєте усі переваги від співпраці з відомою і улюбленою мільйонами людей торговою маркою.

Якість

З першого дня заснування компанія FORNETTI намагається перевершити очікування покупців, тому дуже ретельно стежить за якістю своєї продукції.

Завжди свіжа випічка