РЕБРЕНДІНГ

Влітку 2018 року компанія Bakery Food Industry підписала договір про ребрендінг ТМ FORNETTI на території України з головним офісом FORNETTI Угорщина. Для компанії BFI це означало швидку активізацію усіх зусиль на трансформацію бренда, добре відомого у всіх куточкаї нашої країни. Новий бренд бук, новий зовнішній вигляд пекарень, нова філософія бізнесу “під ключ”, високий сервіс у всій франчайзинговій мережі, прості, зрозумілі, дієві та сучасні інструменти роботи бізнесу – так звучала задача, яку поставив перед собою менеджмент компанії.

Було сформовано нову команду для перезапуску ТМ FORNETTI, яка складається з маркетинг відділу та відділу продажів. У неї ввійшли експерти з досвідом роботи у міжнародних компаніях та із досвідом трансформації компаній та брендів.

Першим кроком з трансформації бренду стало навчання в Угорщині усіх керівників відділів, для максимального занурення у нову ідеологію бренду. Разом із керівником розвитку мережі в Угорщині, стратегічним директором та керівниками відділів маркетингу та франчайзингової мережі в Угорщині команда менеджменту Bakery Food Indusry працювала над програмою трансформації бренду в Україні. Окремо було проведено роботу над продуктовим асортиментом FORNETTI разом з технологами материнської компанії FORNETTI.

Таким чином, нова українська команда, збагативши себе новим баченням бренду та досвідом його трансформації у Східній та Західній Європі, почала працювати над бізнес-моделю для Української франчайзингової мережі.

Наразі команда BFI пропонує три формати STREET для ведення бізнесу на вулицях вашого міста та три формати для роботи у супермаркетах і торгово-розважальних центрах SHOP-in-SHOP. Економічні прорахунки чітко та прозоро показують вам необхідний рівень інвестицій, терміну окупності бізнесу та реального прибутку для вашої пекарні. Усі роботи із запуску пекарні виконуються “під ключ”. Працює програма постійного навчання та підтримки кваліфікації для продавців, існує школа онлайн-навчання для співробітників партнерів. Асортимент розширено та оновлено гарячими та прохолодними напоями найвідоміших брендів України, такими як PepsiCo, Сандора, Рудь, Алокозай, Альтура Греміо та інші.

На фото: українська команда трансформації ТМ FORNETTI з угорськими колегами.

Більше деталей про франшизу шукайте на сторінці БІЗНЕС ПІД КЛЮЧ

Продукція

Кожен день майже 2 мільйони людей купують випічку "Форнетті". Йдучи назустріч нашим покупцям, ми постійно оновлюємо асортимент нашої продукції.

Франшиза

Стаючи партнером «Форнетті», Ви стаєте частиною глобального бізнесу і отримуєте усі переваги від співпраці з відомою і улюбленою мільйонами людей торговою маркою.

Якість

З першого дня заснування компанія «Форнетті» намагається перевершити очікування покупців, тому дуже ретельно стежить за якістю своєї продукції.

Завжди свіжа випічка