Медіа-тур на виробництво BFI

20 листопада 2018 відбувся медіа-тур на завод BFI BAKERY FOOD INDUSTRY  – перший великий виробник хлібобулочної продукції глибокої заморозки на території України. Завод BFI на ринку вже понад 14,5 років і за цей період зарекомендував себе як надійний виробник випічки. Продукція BFI найбільше представлена брендом FORNETTI в мережі франчайзингу, також реалізується в хлібобулочних відділах супермаркетів, в тому числі –  під власними торговими марками відомих продуктових мереж, таких як АТБ, Fozzy, EKO, Billa, Varus та Велика Кишеня.

Метою візиту на виробництво BFI було познайомити представників ЗМІ та відомих мам-блогерів з основними етапами виробництва улюбленої листкової випічки, щоб гості впевнились на власні очі в дотриманні високих стандартів якості в процесі виробництва та зберігання продукції.
У медіа-турі взяли участь журналісти провідних бізнес-видань України, серед яких – онлайн-платформи «Кореспондент», «Обозреватель», Kontrakty.ua, «Бізнес Журнал». Крім бізнес-медіа, були присутні експерти з якості: журналіст порталу «Единственная» та лідери думок у соціальних медіа – Олександра НестеренкоМаргарита ХилькоВалентина СафроМарина ЛевицькаОльга Боднар та Олеся Климентова.

Гості медіа-туру побачили всі етапи виробництва листкової випічки від замішування тіста та приготування начинки зі свіжих овочів та ягід, формування продукції на автоматизованих італійських виробничих лініях Canol, до процесу «шокової» заморозки продукції та підготовки її до реалізації.

Після екскурсії заводом BFI лідери думок та представники ЗМІ потрапили на брифінг із представниками компанії: директором заводу BFI – Оленою Романенко та маркетинг-директором BFI Service –  Тетяною Калюжною.

У ході брифінгу гості медіа-туру дізналися про основні плани BFI по розширенню асортименту згідно сучасних ринкових трендів. Зокрема, в найближчий час, ми зможемо поласувати випічкою з цільно зернового борошна з насінням соняшника, льону, гарбуза та кунжуту. Що особливо приємно для людей, що дотримуються здорового способу життя.

Маркетинг-директор BFI Service (авторизованої, дистриб’юторської компанії, що впроваджує стратегію розвитку франчайзингу ТМ FORNETTI в Україні) Тетяна Калюжна, представила оновлену концепцію франчайзингу «Бізнес під ключ» з ТМ FORNETTI.  Змінюється не лише зовнішній вигляд та формат пекарень, змінюється сама філософія бізнесу. Швидкий та простий старт, відомий бренд, високі стандарти та європейська якість, гарантований прибуток та швидка окупність бізнесу – основні складові нової концепції.

«Клієнт буде асоціювати ТМ FORNETTI з єдиними високими стандартами сервісу та європейською якістю» – розповіла маркетинг-директор BFI Service Тетяна Калюжна.

Вже відкрито 8 пекарень нового формату в Києві, Одесі, Броварах та Чернівцях, на черзі – Дніпро, Львів, Ужгород, Хмельницький, Чернігів та ін.

«До кінця 2019 року понад 50% пекарень по всій Україні буде переформатовано у відповідності до європейських стандартів головного офісу Угорщини»,  натхненно пише у своєму блозі Олександра Нестеренко.

Цікавий та насичений тур на виробництво BFI завершився позитивними відгуками від гостей, спільним фото та приємними смаколиками в подарунок від заводу BFI.

Продукція

Кожен день майже 2 мільйони людей купують випічку FORNETTI. Йдучи назустріч нашим покупцям, ми постійно оновлюємо асортимент нашої продукції.

Франчайзинг

Стаючи партнером FORNETTI, Ви стаєте частиною глобального бізнесу і отримуєте усі переваги від співпраці з відомою і улюбленою мільйонами людей торговою маркою.

Якість

З першого дня заснування компанія FORNETTI намагається перевершити очікування покупців, тому дуже ретельно стежить за якістю своєї продукції.

Завжди свіжа випічка